Dawny Gdańsk Strona Główna Dawny Gdańsk


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
[poszukuję] materiałów w wersji elektr. do pracy o II WMG
Autor Wiadomość
Sabaoth 
Zachodni Prusak


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 11351
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 3:38 pm   [poszukuję] materiałów w wersji elektr. do pracy o II WMG

Cytat:
Witam wszystkich :) studiuję na UŁ w Łodzi i tak się złożyło, że piszę pracę mgr o II Wolnym Mieście Gdańsk. Niestety w Łodzi nie mam wystarczającej liczby materiałów :( stąd moja prośba, w którym wątku mam szukać pomocy w kwestiach materiałów/publikacji/ artykułów o WMG ? Serdecznie pozdrawiam z Łodzi :)

Witaj. A jaki jest temat Twojej pracy, bo Wolne Miasto Gdańsk to temat bardzo obszerny.
_________________
www.danzig-online.pl
Ostatnio zmieniony przez danziger Pon Lut 25, 2013 10:08 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
studentkaZlodzi 

Dołączyła: 24 Lut 2013
Posty: 6
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 3:44 pm   [poszukuję] materiałów w wersji elektr. do pracy o II WMG

Hej:) jestem studentką z Łodzi, u nas niestety brakło mi materiałów do pracy mgr. Na wyjazd do Gdańskich bibliotek i archiwów póki co mnie nie stać :( ratuje się pomorskimi bibliotekami cyfrowymi... Został mi 3 najtrudniejszy rozdział do napisania : życie codzienne i funkcjonowanie WMG, szukam tez stosunków politycznych w/w, oraz przykładów np jak żyło się gdańskim urzędnikom (przykłady), jak wyglądał handel ( przykłady )itd..
Mam ogromną prośbę jeśli posiadacie jakieś materiały zeskanowane, lub w pdf , lub online bardzo proszę o pomoc...
Pozdrawiam i dziękuję !
 
studentkaZlodzi 

Dołączyła: 24 Lut 2013
Posty: 6
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 3:56 pm   tu jest pies pogrzebany

Sabaoth napisał/a:
Witaj. A jaki jest temat Twojej pracy, bo Wolne Miasto Gdańsk to temat bardzo obszerny.