Z tym, że nie wiem, czy te osłony z małymi okienkami przed budką maszynisty nie mogły się pojawiać w róznych typach lokomotyw. Na tej samej witrynie znalazłem zaś inną lokomotywę serii 38 bez nich:
Z tym, że nie wiem, czy te osłony z małymi okienkami przed budką maszynisty nie mogły się pojawiać w róznych typach lokomotyw. Na tej samej witrynie znalazłem zaś inną lokomotywę serii 38 bez nich:
Obrazek
A bo z tymi oznaczneiami lokomotyw na DRG to było dosyć pokiełbaszone. Czasem jednakową dwucyfrową seria oznaczano parowozy o podobnej konstrukcji ale wyraźnie się od siebie różniące wygladem, szczegółami technicznymi, producentem. Dotyczy to zwłaszcza lokomotyw przejmowanych po innych zarządach, np. po KPEV w latach 20-ych, albo po PKP w 1939 roku (w tym nawet skonstruowane i produkowane w Polsce!). Tu by trzeba było sprawdzic pierwotne oznaczenie serii parowozu z okresu jego produkcji.
P4-1 i P4-2, a po I Wojnie Światowej na DRG jako 36 a na PKP Od1 i Od2.
Patrząc na wielkie koła toczne raczej bym przypisał je pośpiechowi - któremuś z rodziny S3-S6 (Pd1-Pd5). Ale ciągle nie pasuje tender 4 wagonowy.
Patrząc na to zdjecie widzę jednak tylko jedną oś toczną, a to z kolei sugeruje Oc1 (P3^1), no i miał on tender z 3-ma osiami, choć dla odmiany koła napędne trochę za małe
http://www.forum.dawnygdansk.pl/files/ciuchcia.jpg i http://www.lokomotive.de/...nis/miii1_f.gif
jakoś tak podobne-tyle,że nie mam danych tendra :( Bild 6.3.1
Bei der abgebildeten Lokomotive nach Musterblatt III-1 handelt es sich um die "Bromberg 323", welche 1885 von
Vulcan in Stettin unter der Fabriknummer 927 gebaut wurde.
Foto: Werkfoto Vulcan, Slg. I. Hütter to opis do zdjęcia[czyli późniejsza p3'1]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum