Do obaw Kasi dodam inwestycję z terminalem promowym. Była wielka pompa, goździki, biskup itepe, a po kilku miesiącach okazało się, że żadnego przewoźnika nie interesują przewozy promowe z Gdańska. I po raz kolejny kupa forsy poszła w błoto.
A do samej nowej inwestycji: czy przypadkiem teren, który oznaczono literkami ABCD, to nie jest okolica, gdzie stoi kilkanaście przedwojennych bunkrów
_________________ ...........................................
Pomóż Hanusi jeśli możesz
http://dzieciom.pl/5002
...........................................
Do obaw Kasi dodam inwestycję z terminalem promowym. Była wielka pompa, goździki, biskup itepe, a po kilku miesiącach okazało się, że żadnego przewoźnika nie interesują przewozy promowe z Gdańska.
Do obaw Kasi dodam inwestycję z terminalem promowym. Była wielka pompa, goździki, biskup itepe, a po kilku miesiącach okazało się, że żadnego przewoźnika nie interesują przewozy promowe z Gdańska.
Chyba jednak DFDS wróciło na ten terminal...
Nie znam ostatnich informacji, ale bardzo długo (jak na skalę inwestycji) terminal stał nieużywany. Nawet drogowskazy na ulicach zostały zaklejone.
Podobno w końcu znalazł się inwestor który wyłoży 190 mln euro, a Gdańsk powiększy się o 32 hektary.
Australijczycy dają kasę
Cytat:
Australijczycy dają kasę
Są pieniądze na budowę głębokowodnego terminalu kontenerowego w gdańskim porcie. Inwestycję wesprze pochodzący z Australii fundusz infrastrukturalny.
Pozwolenie na budowę jednej z największych baz przeładunkowych na Bałtyku inwestor - firma DCT - otrzymał już w grudniu ub. roku. Jednak aż do tej pory trwały rozmowy na temat sposobów finansowania wartego 190 mln euro przedsięwzięcia. Zakończyły się w ubiegłym tygodniu, gdy większościowy pakiet udziałów w DCT kupił Macguire Global Infrastructure Fund II. - Koncepcja morskiego portu kontenerowego to obiecująca inwestycja dla gdańskiego portu oraz dla polskiej gospodarki - powiedział po podpisaniu porozumienia Greg Osborne, dyrektor zarządzający GIF II.
GIF II to tzw. zamknięty fundusz inwestycyjny, który koncentruje się na przedsięwzięciach infrastrukturalnych w krajach rozwiniętych. Zarządza nim grupa bankowa Macguarie z Sydney. Konsorcjum ulokowało już pieniądze (ok. 19 mld dolarów) w 17 krajach - angażuje się przede wszystkim w inwestycje transportowe, wodne, telekomunikacyjne i energetyczne.
Gdański terminal zostanie zbudowany na sztucznie usypanym pirsie o długości 710 metrów i powierzchni 32 hektarów. Mają tam zawijać największe kontenerowce zdolne wpłynąć na Bałtyk. Terminal przyjmie pierwsze statki na początku 2007 roku. W ciągu kilku następnych lat terminal powinien osiągnąć maksymalną zdolność przeładunkową - czyli 500 tys. kontenerów rocznie.
W ciągu kilku następnych lat terminal powinien osiągnąć maksymalną zdolność przeładunkową - czyli 500 tys. kontenerów rocznie.
Ico oni z tymi kontenerami beda robic?Do 2009 jak dobrze pojdzie to bedziemy mieli 5 km nowych drog szybkiego ruchu,tabor kolejowy to sami wiecie, wiem beda barkami po Wisle puszczac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum