|
Dawny Gdańsk
|
 |
Errata - Danzig Computer Game :P
jahrek - Sob Mar 12, 2005 1:02 am Temat postu: Danzig Computer Game :P Myślę że i tu należy się Errata wedlug twórców tejże gry te screeny przedstawiają Gdańsk.... niesamowicie prezentuje się Artushof i Fontanna Neptuna
jako ciekawostka http://forums.speedguide....ad.php?t=134207
Sabaoth - Sob Mar 12, 2005 9:01 am
A te dwie wieże na pierwszym obrazku to pewnie ratusz po pijaku
Gdanszczanin - Nie Mar 13, 2005 12:25 am
Przy takich umięjetnośicach tworzenia grafiki mogliby się postarac o jakieś lepsze odwzorowanie miasta. Ale wygląda to rewelacyjnie , szkoda tylko ze niezbyt podobnie.
jahrek - Pon Mar 14, 2005 1:58 am
He...myślę że ta gra nie ma za zadanie edukować....no chyba że chodzi o nauczenie mlodzieży jak najszybciej opróżnić magazynek MP-40.. ale fakt, szkoda...
Gdanszczanin - Wto Mar 15, 2005 9:35 pm
A czy ja mowię żę edukować ma . po prostu miło postrzelac sobie w znajomym meiście
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 9:44 pm
Cytat: | po prostu miło postrzelac sobie w znajomym meiście |
Żebyś się w tym znajomym mieście nie zgubił
jahrek - Wto Mar 15, 2005 9:46 pm
.... mogloby byc ciekawie
parker - Wto Mar 15, 2005 9:47 pm
Moi koledzy ze studiów mieli kiedyś pomysł, żeby zrobić planszę do Quake'a z Gmachem Głównym Politechniki, tam to się dopiero można zgubić
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 9:56 pm
Cytat: | tam to się dopiero można zgubić |
Ja się nie gubiłem
parker - Wto Mar 15, 2005 9:58 pm
A ja owszem
Całe 5 lat (albo i dłużej )
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 10:08 pm
Architekt bez orientacji przestrzennej?
parker - Wto Mar 15, 2005 10:14 pm
Projektowanie architektoniczne to nie bieg na orientację
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 10:36 pm
No właśnie, potem tacy architekci projektują domy, w których można się zgubić bez specjalnego wysiłku
parker - Wto Mar 15, 2005 10:43 pm
Panie Gospodarzu, ja się tak nie bawię, on zbacza z tematu!
Mikołaj - Wto Mar 15, 2005 10:46 pm
to podstawiony prowokator
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 10:47 pm
jahrek - Wto Mar 15, 2005 10:50 pm
Prosze się nie przedrzeźniać w moim wątku!
Grün - Sro Mar 16, 2005 12:21 am
Akurat autorowi budynku obecnej Politechniki, to znakomite 90% współczesnych architektów mogłaby buty czyścić (swoimi projektami).
parker - Sro Mar 16, 2005 12:27 am
Ależ ja tylko chciałam powiedzieć, że taki budynek jak Gmach Główny to idealna sceneria do wykorzystania w grze komputerowej, tym bardziej że wielu bywalcom śni się po nocach
jahrek - Sro Mar 16, 2005 12:51 am
skończcie temat, bo jeszcze w ramach wymyślania misji i arsenalów w tej grze, ktoś wpadnie na użycie pil albo siekier....... choć to nie Glówny budynek byl....ale jako Hidden Level....
Grün - Sro Mar 16, 2005 1:40 am
Miałem nie blablać, ale zrobienie gry na wzór Blooda, albo Quake'a w scenerii politechnicznej, z paroma autentycznymi postaciami jako wrogami, mogłoby chyba cieszyć się dużą, mimo, że lokalną popularnością, nie uważacie?
jahrek - Sro Mar 16, 2005 1:43 am
vide- mój post powyzej... z resztą nie wiem, ja z UG
Mikołaj - Sro Mar 16, 2005 1:49 am
Korytarze Generalkommando też wchodziłyby w grę! (i przy okazji nazwa gry gotowa )
seestrasse - Sro Mar 16, 2005 1:56 am
nie macie pojęcia, jakie katakumby kryje w sobie gmach ex-ujeżdżalni
Grün - Sro Mar 16, 2005 2:28 am
No to mielibyśmy grę z całą masą etapów, w której każdy miałby szansę na zagranie w swojej ulubionej/znienawidzonej scenerii i znalezienie (z siekierą w dłoni) swojego ulubionego potwora.
Sabaoth - Sro Mar 16, 2005 9:16 am
To bylaby prawdziwa "gdanska" gra, a nie jakies tam falsyfikaty
pumeks - Czw Mar 17, 2005 10:33 am
Mikołaj napisał/a: | Korytarze Generalkommando też wchodziłyby w grę! | Pionowe czy poziome? Bo jest tam jedna fajna, dosyć ukryta klatka schodowa ze spiralnymi schodkami.
|
|