Dawny Gdańsk

Errata - Danzig Computer Game :P

jahrek - Sob Mar 12, 2005 1:02 am
Temat postu: Danzig Computer Game :P
Myślę że i tu należy się Errata :haha: wedlug twórców tejże gry te screeny przedstawiają Gdańsk.... :wow: :???: niesamowicie prezentuje się Artushof i Fontanna Neptuna :haha: :ej_ty:

jako ciekawostka http://forums.speedguide....ad.php?t=134207

Sabaoth - Sob Mar 12, 2005 9:01 am

A te dwie wieże na pierwszym obrazku to pewnie ratusz po pijaku :haha:
Gdanszczanin - Nie Mar 13, 2005 12:25 am

Przy takich umięjetnośicach tworzenia grafiki mogliby się postarac o jakieś lepsze odwzorowanie miasta. Ale wygląda to rewelacyjnie , szkoda tylko ze niezbyt podobnie.
jahrek - Pon Mar 14, 2005 1:58 am

He...myślę że ta gra nie ma za zadanie edukować....no chyba że chodzi o nauczenie mlodzieży jak najszybciej opróżnić magazynek MP-40.. ale fakt, szkoda...
Gdanszczanin - Wto Mar 15, 2005 9:35 pm

A czy ja mowię żę edukować ma . po prostu miło postrzelac sobie w znajomym meiście :)
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 9:44 pm

Cytat:
po prostu miło postrzelac sobie w znajomym meiście

Żebyś się w tym znajomym mieście nie zgubił :hihi:

jahrek - Wto Mar 15, 2005 9:46 pm

:bang: .... mogloby byc ciekawie :%
parker - Wto Mar 15, 2005 9:47 pm

Moi koledzy ze studiów mieli kiedyś pomysł, żeby zrobić planszę do Quake'a z Gmachem Głównym Politechniki, tam to się dopiero można zgubić :D
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 9:56 pm

Cytat:
tam to się dopiero można zgubić

Ja się nie gubiłem :<>

parker - Wto Mar 15, 2005 9:58 pm

A ja owszem :D
Całe 5 lat (albo i dłużej :wink: )

Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 10:08 pm

Architekt bez orientacji przestrzennej? :wow:
parker - Wto Mar 15, 2005 10:14 pm

Projektowanie architektoniczne to nie bieg na orientację :hihi:
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 10:36 pm

No właśnie, potem tacy architekci projektują domy, w których można się zgubić bez specjalnego wysiłku :hihi:
parker - Wto Mar 15, 2005 10:43 pm

Panie Gospodarzu, ja się tak nie bawię, on zbacza z tematu! :^^
Mikołaj - Wto Mar 15, 2005 10:46 pm

to podstawiony prowokator
Sabaoth - Wto Mar 15, 2005 10:47 pm

:nie_powiem:
jahrek - Wto Mar 15, 2005 10:50 pm

Prosze się nie przedrzeźniać w moim wątku! :P :^^
Grün - Sro Mar 16, 2005 12:21 am

Akurat autorowi budynku obecnej Politechniki, to znakomite 90% współczesnych architektów mogłaby buty czyścić (swoimi projektami).
parker - Sro Mar 16, 2005 12:27 am

Ależ ja tylko chciałam powiedzieć, że taki budynek jak Gmach Główny to idealna sceneria do wykorzystania w grze komputerowej, tym bardziej że wielu bywalcom śni się po nocach :wink:
jahrek - Sro Mar 16, 2005 12:51 am

skończcie temat, bo jeszcze w ramach wymyślania misji i arsenalów w tej grze, ktoś wpadnie na użycie pil albo siekier....... choć to nie Glówny budynek byl....ale jako Hidden Level....
Grün - Sro Mar 16, 2005 1:40 am

Miałem nie blablać, ale zrobienie gry na wzór Blooda, albo Quake'a w scenerii politechnicznej, z paroma autentycznymi postaciami jako wrogami, mogłoby chyba cieszyć się dużą, mimo, że lokalną popularnością, nie uważacie? :^^
jahrek - Sro Mar 16, 2005 1:43 am

vide- mój post powyzej... z resztą nie wiem, ja z UG :hihi:
Mikołaj - Sro Mar 16, 2005 1:49 am

Korytarze Generalkommando też wchodziłyby w grę! (i przy okazji nazwa gry gotowa :hihi: )
seestrasse - Sro Mar 16, 2005 1:56 am

nie macie pojęcia, jakie katakumby kryje w sobie gmach ex-ujeżdżalni :hihi:
Grün - Sro Mar 16, 2005 2:28 am

No to mielibyśmy grę z całą masą etapów, w której każdy miałby szansę na zagranie w swojej ulubionej/znienawidzonej scenerii i znalezienie (z siekierą w dłoni) swojego ulubionego potwora.
Sabaoth - Sro Mar 16, 2005 9:16 am

To bylaby prawdziwa "gdanska" gra, a nie jakies tam falsyfikaty :hihi:
pumeks - Czw Mar 17, 2005 10:33 am

Mikołaj napisał/a:
Korytarze Generalkommando też wchodziłyby w grę!
Pionowe czy poziome? :hihi: Bo jest tam jedna fajna, dosyć ukryta klatka schodowa ze spiralnymi schodkami.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group