Dawny Gdańsk

Na papierze, ekranie i w Mieście - Jubileusz II LO

parker - Sro Gru 08, 2004 12:59 pm
Temat postu: Jubileusz II LO
Jubileusz II Liceum Ogólnokształcącego
parker - Pią Gru 10, 2004 12:24 pm

Nikogo ten temat nie interesuje? :hmmm:

Absolwenci I i II LO wspominają

Sabaoth - Pią Gru 10, 2004 1:33 pm

Ja jestem absolwentem Conradinum, to co mnie I, II, III, IV, V, itd. LO interesuje.
Petelka - Pią Gru 10, 2004 1:41 pm

Sabaoth napisał/a:
Ja jestem absolwentem Conradinum, to co mnie I, II, III, IV, V, itd. LO interesuje.

Ja jestem absolwentką IV LO, to co mnie.....

janak - Pią Gru 10, 2004 2:31 pm

Ja jestem absolwentem Technikum Łączności, to co mnie...
parker - Pią Gru 10, 2004 2:34 pm

A ja absolwentką "dwójki".... tyle że w innym mieście :hihi:
Może dlatego mnie interesuje?

Grün - Pią Gru 10, 2004 3:33 pm

Ja też IV więc mnie też nie :)
Marcin - Pią Gru 10, 2004 3:36 pm

Ja jedynkę, ale gdzie indziej - więc mnie też nie... :P
Grün - Pią Gru 10, 2004 3:41 pm

Zaraz się okaże, że II to w ogóle fikcja i nikt tam nie chodził.
To tak jak z AL i AK - w AL też nikt nie był :)

Mikołaj - Pią Gru 10, 2004 4:04 pm

ja jestem z III Lo więc też odpadam :P
Marcin - Pią Gru 10, 2004 4:24 pm

Cytat:
Nikogo ten temat nie interesuje?

Bassę na pewno. :hihi:

knovak - Pią Gru 10, 2004 8:12 pm

Ja też jestem absolwentem "dwójki", ale z innego miasta, więc co...
:hihi:
Parker - jakie miasto?

parker - Pią Gru 10, 2004 8:26 pm

Graudenz :)
knovak - Pią Gru 10, 2004 8:37 pm

A miałem nadzieję, że z Gdyni... :wink:
Ale Grudziądz "tyz pyikny" :)

danziger - Pią Gru 10, 2004 9:56 pm

Czyżbym był jedynym absolwentem dwójki tutaj??
Mile wspominam tę szkołe do dzisiaj, fajnie, że organizują jubileusz - ciekawe jak będzie wyglądać. Pamiętam kiedy ja tam byłem, to hucznie obchodzone było 50-lecie - fajna sprawa, mozna sie było urwać z lekcji w związku z organizacją obchodów.