Dawny Gdańsk Strona Główna Dawny Gdańsk


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Targ Sienny
Autor Wiadomość
Krzysztof 


Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 2130
Wysłany: Czw Lip 05, 2012 9:05 pm   

Ta i inne radzieckie mapy polskich miast 1:10000 są na stronie AMPG http://mapy.eksploracja.pl/viewpage.php?page_id=48
Niestety wczoraj i dzisiaj nie dostępne. :???: Mam nadzieję, że to tymczasowe problemy.
Te gdańskie wydane były w latach 70, ale według mnie przedstawiają stan z 69 r.
 
 
Zbych 
Wonneberger


Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 902
Wysłany: Pią Lip 06, 2012 2:52 am   

Cytat:
PKS był za Kanałem Raduni. 4 (5) stanowisk.

Bardzo dziękuję za odpowiedź .
_________________
Tanie nie może być dobre, drogie nie musi.
 
Rysio 

Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 116
Wysłany: Pią Lip 06, 2012 6:16 pm   

Krzysztof napisał/a:
Niestety wczoraj i dzisiaj nie dostępne.


One są niedostępne od dawna :II .Tak żałuję,bo chciałem nałożyć tę mapę na ujawnioną na FDG amerykańsko-brytyjską z obozem jenieckim na Stolzenbergu.To chyba ten szukany.Pamiętam,że rów przeciwczołgowy odchylał sie od ul. Worcella biegnąc z południa na północ w kier. zachodnim. A tam ten obóz :lol:
_________________
Telimeny
 
norveg 
Zankenzin

Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 289
Wysłany: Pią Lip 06, 2012 6:39 pm   

Rysio napisał/a:
Krzysztof napisał/a:
Niestety wczoraj i dzisiaj nie dostępne.


One są niedostępne od dawna :II .Tak żałuję,bo chciałem nałożyć tę mapę na ujawnioną na FDG amerykańsko-brytyjską z obozem jenieckim na Stolzenbergu.To chyba ten szukany.Pamiętam,że rów przeciwczołgowy odchylał sie od ul. Worcella biegnąc z południa na północ w kier. zachodnim. A tam ten obóz :lol:


Są jeszcze mapy tu:
http://polski.mapywig.org/news.php

A tę radziecką, przedstawiającą stan z ok. 1960 r. (bo jest linia tramwajowa do Sopotu, a ta została zlikwidowana na początku 1961 r.) może mam gdzieś na dysku, to ewentualnie na priv zapraszam.
 
Dieter 
Schidlitzer


Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 496
Wysłany: Pią Lip 06, 2012 11:53 pm   

Rysio napisał/a:
Pamiętam,że rów przeciwczołgowy odchylał sie od ul. Worcella biegnąc z południa na północ w kier. zachodnim.

Ja jako dzieciak widzialem jak ten row kopali w 1944 roku i tylko sie dziwilem dlaczego oni to robia... :skolowany:
 
naltar 


Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 7
Wysłany: Sob Lip 07, 2012 2:12 pm   

Krzysztof napisał/a:
Ta i inne radzieckie mapy polskich miast 1:10000 są na stronie AMPG http://mapy.eksploracja.pl/viewpage.php?page_id=48
Niestety wczoraj i dzisiaj nie dostępne. :???: Mam nadzieję, że to tymczasowe problemy.
Te gdańskie wydane były w latach 70, ale według mnie przedstawiają stan z 69 r.

nie wiem, dlaczego sa niedostepne, zapytam Kazika. Ale jesli jest jakis staly problem, to w sierpniu udostepnimy te skany jakos inaczej, na stale, moze przez mapstera, albo przez ftp superstefana.
nb, Gdynia tez bedzie, dwa arkusze.

n.
 
Rysio 

Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 116
Wysłany: Nie Lip 08, 2012 11:16 pm   

Dieter napisał/a:
Ja jako dzieciak widzialem jak ten row kopali w 1944 roku i tylko sie dziwilem dlaczego oni to robia...


Postaram się wygładzić grymas zdziwienia na buźce Twej od jesieni 1944r. :wink: Rów od zachodu prawda?A kto wojował z nazi od zachodu? Hurhil prawda? To pierwsze primo.A drugie primo-gdzie schować porcelanę Rosenthala,złoto,srebra rodowe przed Hunami Hurhila.Głęboko do ziemi prawda? A,że dobytku dużo,to kopano od krańca Twojej Schanzenbergweg do prawie Stolzenberger Weibergersstrasse.Tak się rozwiazuje dedukcją(!) węzły gordyjskie.Zgoda Dieter? :zgooda:
_________________
Telimeny
 
pumeks 


Dołączył: 22 Paź 2003
Posty: 7235
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 10:54 pm   

Fajna fota (m. in. widać Hotel Vanselow) z forum Nowego Portu, wyszperana przez Totenkopfa:
_________________

 
Jehuda 

Dołączyła: 24 Maj 2009
Posty: 6
Wysłany: Sob Lip 20, 2013 8:24 pm   

I kolejny Vanselow:

http://www.bild.bundesarc...earch[focus]=24

athene-68ktcjqupqw47du0jg3_layout.jpg
Plik ściągnięto 7121 raz(y) 34,72 KB

 
Krzysztof 


Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 2130
Wysłany: Sro Sie 12, 2015 7:02 pm   

Targ Sienny 167 lat temu. (1858 r.)
https://www.facebook.com/...?type=1&theater

11870876_490936354421288_1962963372997590363_n.jpg
Plik ściągnięto 5814 raz(y) 62,69 KB

 
 
Miro 


Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 1855
Wysłany: Czw Sie 13, 2015 6:27 pm   

Heumarkt, pocztówka z 1903 roku.

Miro

heumarkt.JPG
Plik ściągnięto 5769 raz(y) 110,72 KB

_________________
www.olszynka-walddorf.cba.pl
 
Jogi 

Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 12
Wysłany: Nie Wrz 13, 2015 1:41 pm   

Niedawno pojawiła się na Fotopolska panorama przedstawiająca omawiane w tym wątku "skrzyżowanie" torów kolejowych, kanału raduni oraz ulicy.
http://www.fotopolska.eu/....html?o=u110178

Fotopolska.jpg
Plik ściągnięto 5618 raz(y) 114,08 KB

 
Wiercipietek 


Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 430
Wysłany: Nie Wrz 13, 2015 9:15 pm   

Hmmmm .... 25% pocztówki to zdjęcie, a reszta to retusz lub nieudolny rysunek?
Aż tak niepocztówkowy był prawdziwy widok?
_________________
Co to ja miałem w tej puszce ... ?
 
Miro 


Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 1855
Wysłany: Pią Paź 02, 2015 7:25 pm   

Heumarkt..(Targ Sienny).

Miro

heumarkt...JPG
Plik ściągnięto 5323 raz(y) 59,76 KB

_________________
www.olszynka-walddorf.cba.pl
 
EwkaW 


Dołączyła: 04 Wrz 2011
Posty: 573
Wysłany: Pią Paź 02, 2015 10:02 pm   

Nooo, to zdjęcie ma klimat :D Jestem na ten rejon wyczulona, bo to przecież mój fyrtel.
A jak widzę tę rosnącą inwestycję i kilometry żelbetowych ścian ze sterczącym zbrojeniem, to mi tak jakoś ... :II
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dawny Gdańsk Strona Główna

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template subTrail v 0.4 modified by Nasedo. adv Dawny Gdansk