obecnie z wiaduktu widać tylko ten domek, reszta znikła za dużymi drzewami i zabudową (lub pod nową zabudową).
Fotografować musiałem z miejsca bliżej Grunwaldzkiej, aby widoczny był domek ze starej fot.
A czy ten tor po lewej nie odchodzi przypadkiem w kierunku wiaduktu nad dzisiejdzą al. Grunwaldzką?
wydaje mi się, że to zjazd na bocznicę, natomiast tor o którym piszesz odchodził w lewo za następnym wiaduktem - tym na lotnisko, czyli ul.Lewoniewskich, i to też nie bezpośrednio za nim - bo tam również była bocznica przy magazynach. Ale autorytatywnie chyba mógłby wypowiedzieć się niezawodny renekk.
_________________ Frakcja Miłośników Niewygodnych Kin
--------------------------------------------------------------------------
Až dojde moja poslední hodina, pochovajte mňa do bečky od vína
--------------------------------------------------------------------------
_________________ "(...) lecz ta jedyna której strzeże
liczba najbardziej pojedyńcza
jest tutaj gdzie cię wdepczą w grunt
lub szpadlem który hardo dzwoni
tęsknocie zrobią spory dół"
Poniżej plan schematyczny stacji Langfuhr i przystanku Flughafen z 1939 roku.
A wiadukt kolei do Kokoszek nad obecną Grunwaldzką wyglądał jak na rysunku.
Pozdrawiam
Poniżej plan schematyczny stacji Langfuhr i przystanku Flughafen z 1939 roku.
A wiadukt kolei do Kokoszek nad obecną Grunwaldzką wyglądał jak na rysunku.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum